Biroja pārvešana

Biroja pārvešana

Bieži vien pārvākšanās laikā nākas sastapties ar dažādām problēmām un pārsteigumiem. Komunikācija starp pasūtītāju un izpildītāju ir ļot svarīga, lai viss noritētu pēc iespējas raitāk. Šajā rakstā Jūs varēsiet iepazīties ar lietām ko Jums vajadzētu darīt veiksmīgai biroja pārvešanai, ko nevajadzētu darīt kā arī ar kādām problēmām un risinājumiem mums ir nācies saskarties.

Laikam vajadzētu sākt ar lietām ko darīt, lai varētu veikt veiksmīgu biroja pārvešanu. Šis proces izklausās diezgan vienkārši, bet patiesībā tas ir sarežģīts un bieži vien nākas sastapties ar lietām kas pirmstam pat nav ienākušas prātā.

  1. Sāksim ar to, ka ir svarīgi izvēlēties sev piemērotāko firmu. To var izdarīt sazinoties ar izvēlēto firmu, veicot cenu aptauju, pārskatot atsauksmes un runājot ar kādu no firmas pārstāvjiem.parvadajumi-kastes-blogs
  2. Ja neesat pārliecināti, ka konkrētā firma apzinās Jūsu biroja pārvešanas apjomu tad uzaiciniet pie sevis uz apskati un tas ļaus Jums redzēt cik pretīmnākoša ir šī izvēlētā firma. Pieprasiet pārvākšanās konsultāciju.
  3. Kad esat izvēlējušies firmu laiks ir lielajai plānošanai. Šis noteikti ir ļoti svarīgi, izvēloties mūsu firmu Jums jāievēro dažas vienkāršas lietas. Lai atvieglotu darbu mums ir ļot labi, ja Jūs varat veikt mēbeļu uzskaiti, atzīmēt kur kuras kastes jānes un kas, kur atradīsies. Izveidot nelielu plānu, lai mēs varam saprast kur Jūs vēlaties ko novietot. It īpaši vajadzētu brīdināt mūs par smagajām ierīcēm, piemēram seifiem un lielajiem printeriem. Šādi gan Jūs būsiet organizēti, gan mēs.
  4. Organizēt nozīmē arī parūpēties par pakošanas materiāliem, piemēram, kastēm, plēvēm, līmlentēm un burbuļplēvēm. Ja Jūs paši nevarat sarūpēt sev šos materiālu vai uzskatat, ka vieglāk būs, ja mēs visu varam veikt vieni paši tad uzticiet visu mums. Lai mēs visu varam sagādā un nogādāt pie Jums vismaz pāris dienas iepriekš. Piegādāšanas laiks ir atkarīgs no tā cik liels birojs Jums ir, piemēram ja ar 20 darba vietām tad 2 dienas iepriekš būs pietiekami, ja 200 darba vietas tad noteikti vienu nedēļu iepriekš kā minimums.
  5. Esiet gatavi, ka pārvākšanās var ievilkties un nesteidziniet pārvadātājus. Darbi ne vienmēr ievelkas, jo krāvēji strādā lēni, bet gan tāpēc, ka situācijas ir dažādas. Piemēram ja jūsu birojā atrodas 150kg smags seifs, mums nav problēmas to pārvest, bet kas notiek ja kāpņu telpa ir ļoti šaura un tas jānones no 4. stāva? Protams tas notiks daudz lēnāk nekā Jūs vēlētos. Tieši tāpēc Jums ir iespēja brīdināt mūs par to ko Jūs vēlaties pārvest pirmo vai pēdējo. Piemēram, pēc pieredzes darbinieki kuri nevar strādāt bez telefona un datora, viņu darba vietas bieži vien tiek Pārvadājumi krāvējs blogspārvestas vispirms, lai visu ātrāk būtu iespējams pievienot atpakaļ pie interneta un telekomunikācijas, tā lai viņu darbs netiktu pārtraukts ilgāk kā par stundu.
  6. Sagatavojiet visus kontakt numurus tāpat kā nodrošiniet pieejas abām adresēm. Tas ļaus pārvest Jūsu mantas daudz ātrāk. Krāvēji var strādāt atrāk, ja tiem ir tuva piekļuve visām ieejām, nekā ja tā atradīsies 20 metru attālumā.

Tagad būs pāris lietas ko nevajadzēttu darīt biroja pārvešanas laikā, lai netraucētu krāvējus un nekavētu darbus, gan mums, gan Jums. Tas ir diezgan svarīgi, lai ļautu krāvējiem strādāt kvalitatīvi un bez lieliem pārsteigumiem.

  1. Pirmā lietas, kas ir ļoti svarīga. Ja Jūs paši veicat pakošanas darbu, piemēram pakojat mapes, biroja tehniku (datorus), vāzes u.c. priekšmetus tad pabeidziet pakot līdz galam. Neatstājiet pa pāris mapēm katrā skapītī vai plauktā. Tas tikai paildzinās pārvešanas procesu.
  2. Ja iet runa par pakošanu tad kategoriski esam pret to, ka pakojat stikla priekšmetus kopā ar metāla priekšmetiem. Ja arī to darat tad obligāti vajag marķēt kastes ar nosaukumiem, lai krāvēji to zin un apejas īpaši uzmanīgi. Jūs taču negribēsiet, lai ejam cauri Jūsu sapakotajām kastēm un pārbaudam kas tajās ir iekšā? Mēs to noteikti negribētu darīt!
  3. Viena no lielākajām kļudām ko pasūtītājs pieļauj ir sasaukt dažādas firmas darbiniekus, lai veic visus darbus kopā. Piemēram, ja mēs pārvācam biroju, elektriķis ievelk kādus vadu un citi meistari veic vēl citus darbus. Tas galīgi neder. Visi maisīsies viens otram pa kājām, kas atkal traucēs gan mūsu darbu, gan pārējo meistaru darbu.Kastes liftā blogs
  4. Ja pārvākšanās laikā netaisaties pārvest visas mēbeles, tad neaizkrāmējiet pārvedamās mēbeles un lietas ar nepārvedamajām lietām. Tas nozīmē, ka mums darbs būs dubultā.
  5. Ja Jūs uzņematies izjaukt kādas mēbeles pirms mēs ierodamies tad ziniet, ka tā droši vien ir slikta ideja. Bieži vien meistars būs neapmierināts, ja mēbeles būs izjauktas un viņam tās būs jāsaliek, tāpēc, ka viņš nezinās kuras skrūves ir kur jāliek. Tas pirmkārt paildzina procesu, un otrkārt sarežģī to. Ātrāk būs ja visu atstāsiet mūsu meistaru ziņā. Kā arī ja Jūs nezinat kā tas skapītis ir jāizjauc tad arī šajā gadījumā labāk to atstāt profesionāļu ziņā.
  6. Pakošanas laikā ir arī svarīgi, lai Jūs nepārpakotu kastes, piemēram kastē kurā ietilpst 15kg Jūs sakrāmēsiet 25kg un vēl pa virsu saliksiet viskautko. Šādi rīkojoties mums atkal darbs ieilgs un vajadzēs pārpakot kastes.
  7. Galvenais neesiet vienaldzīgi un sekojiet līdzi procesam, tas visu padarīs vieglāku, gan mums, gan Jums. Esiet gatavi uz pārsteigumiem, piemēram, ja kāda no mēbelēm ir nevis saskrūvēta kopā, bet gan salīmēta. Šādās situācijās ir jāprot rast risinājums abām pusēm kopīgi.

 

Veiksmīgu pārvākšanos, Pārvadājumi24.lv

 

Biroja pārvešana 5.00/5 (100.00%) 2 votes