5 pazīmes, ka ir laiks pārvākties uz lielāku ofisu

5 PAZĪMES, KA IR LAIKS PĀRVĀKTIES UZ LIELĀKU OFISU!

Nav nozīmes cik liels biznes Jums ir, tas vienmēr sākas kādā mazā telpā. Vai tā ir viena maza telpa vai divas nedaudz lielākas, Jūsu uzņēmums aug un Jūsu telpām ir jāaug kopā ar Jums, lai atstātu labu iespaidu uz Jūsu klientiem! Ir pierādīts, ka mazās telpās ar daudz darbiniekiem produktivitāte ir daudz zemāka nekā telpās, kur katram darbiniekam ir arī nedaudz sava privātā telpa. Slikta produktivitāte nav tas kas ir vajadzīgs uzņēmumam, kas vēlas attīstīties! Šajā rakstā būs aprakstītas piecas zīmes, kā saprast, ka laiks pārvākties uz lielākām telpām!

parvakties-uz-lielaku-ofisu

  1. Tātad pirmais mūsu sarakstā ir saspiestas individuālas darba vietas. Ir svarīgi, lai katram darbiniekam būtu pietiekami daudz vieta, lai tie varētu pildīt savus pienākumus produktīvi. Ja darbinieki strādā cieši viens pie otra, tā noteikti ir zīme, ka Jums ir jārīkojas!
  2. Jūsu galvenā tikšanās vieta ir kāda tuva kafeijnīca vai konferenču zāle? Visas Jūsu sapulču telpas ir vienmēr aizņemtas vai tajās vienkārši nav vietas ir vēlviens iemesls kāpēc Jums nopietni vajadzētu apdomāt par pārcelšanos uz lielākām telpām. Kafejnīcā varbūt ir garšīga kafija, bet tas nenozīmē, ka Jūsu produktivitāte būs labāka. Kā arī privātajās telpās būs drošāk radīt jaunas idejas un apspriest esošās.
  3. Pusdienu telpa. Virtuve ir kļuvusi par kaujas lauku kur jācīnās par vietu pie galdiņa. Šādas telpas ir domātas, lai darbinieki dienas gaitā varētu nedaudz relaksēties ieturot ikdienas maltīti nevis gatavoties cīņai! Lielākas telpas, vairāk galdi, apmierinātāki darbinieki. Viss kas vajadzīgs, lai darbi veiksmīgi ietu uz priekšu.
  4. Noliktavas tiek pārpildītas ar dokumentiem? Tā jau lēnām brūk kopā? Šobrīd viss atrodas visur un neviens īsti nevar neko atrast laicīgi. Vai tie būtu dokumenti vai kāds inventārs. Jums patīk, ka viss ir organizēts un ātri atrodams tad Jums noteikti vajadzēs plašākas telpas un vairāk vietu kur visu uzglabāt, kā arī apzīmēt, lai tas ir visiem saprotams.
  5. Vispārējās telpas. Telpas kur uzturās visvairāk cilvēku paliek ”piebāztas”. Darbinieki, klienti, aprīkojums viss vienā telpā varbūt par daudz. Paliek tik maz vietas, ka Jums pat vairs nav vietas video konferences ekrānam. Liekas, ka Jūs kāds vislaik novēro pār plecu un tas novērš Jūsu uzmanību no darba? Tā visticamāk arī ir! Jūs varat mēģināt pārvietot mēbeles un iekārtas, kas netiek tik bieži izmantotas, bet tas īsti nepalielinās izmantojamās telpas lielumu.

Ja pārlasot šos piecus punktus saprotat, ka Jūsu vadītajā birojā notiek tieši tas, kas šeit aprakstīts Jums steidzami jāmeklē lielākas telpas un uzticami pārvadātāji, kas saorganizēs un izdarīs visu Jūsu vietā, lai atvieglotu jau tā Jūsu sarežģīto darbu!